Rekomendacijos aukštosioms mokykloms
- Bendrabučių kokybės standarto kūrimo gairės (2022 m.)
- Studijas baigiančių studentų pasitenkinimas studijomis (2019 m.)
- Akademinio sąžiningumo prevencijos gairės (2019 m.)
- Psichologinė ir akademinė pagalba (2018 m.)
- Psichologinė studentų sveikata (2018 m.)
Studentų studijų ir darbo derinimas
- Studentų studijų ir darbo derinimo tyrimas (2021 m.)
- Studentų studijų ir darbo derinimo tyrimo leidinys
Studentų mobilumas
Studentai su negalia
Studijos karantino metu
Studentų pasitenkinimas studijomis tyrimas
- Studijas baigiančiųjų studentų pasitenkinimas studijomis tyrimas (2019 m.)
- Trečiosios studijų pakopos studentų pasitenkinimas studijomis tyrimas (2019 m.)
Tyrimas dėl psichologinės studentų būklės ir pagalbos
LSS Socialinės dimensijos tyrimas
Akademinio sąžiningumo tyrimai ir leidiniai
- Akademinio sąžiningumo indekso tyrimo pristatymas (2019 m.)
- Akademinio sąžiningumo indekso tyrimo pristatymas (2017 m.)
- Akademinio sąžiningumo indekso tyrimo pristatymas (2015 m.)
- Leidinys „Pilkoji akademinio sąžiningumo zona: formos ir rekomendacijos“ (2014 m.)
- Akademinio sąžiningumo tyrimo pristatymas (2013 m.)
- Akademinio sąžiningumo indekso ir tyrimo pristatymas (2012 m.)
Tyrimas dėl aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimo
Informacija dėl studijų finansavimo
LSS leidiniai ir tyrimai apie neįgaliuosius aukštajame moksle
- Tyrimo „Neįgalieji aukštajame moksle 2012-2013“ ataskaita
- „Įvairialypė diskriminacija aukštojo mokslo institucijose“ (2011 m.)
- „Pakeliui į prieinamas studijas neįgaliesiems Lietuvoje“ (2010 m.)
- „Ar Lietuvoje aukštasis mokslas prieinamas neįgaliajam?“ (antroji papildyta laida) (2008 m.)
- „Is higher education accessible for disabled in Lithuania“ (english/anglų k.) (2008 m.)
- „Diskriminacija aukštajame moksle: lengva teoriškai, sudėtinga įgyvendinti“
Europos studentų sąjungos leidiniai
LSS tyrimai dėl aukštojo mokslo finansavimo
Finansų ministerijos leidinys